Politieberichten van 1 juli t/m 31 september 2009

Op 24 juli sloeg de bliksem in bij een woonboerderij aan de Gorthoek met als gevolg dat er brand ontstond. Ondanks de inzet van drie brandweerauto’s kon niet voorkomen worden dat het grootste gedeelte van de woning verloren ging.

Op 10 augustus werd er een diefstal gepleegd bij een bedrijf aan het Kolderveen. Twee diepvriezers werden geheel leeg gehaald. Gezien de hoeveelheid moet de buit in een auto zijn vervoerd.

Op 16 augustus vond er een aanrijding plaats op de kruising Binnenweg / Schuurmansweg. Een bestuurster van een fiets was de weg overgestoken en heeft daarbij kennelijk een auto over het hoofd gezien. De vrouw werd met onbekend letsel naar het ziekenhuis overgebracht.

Op zaterdagmiddag 22 augustus vond er een inbraak plaats in een woning aan het Kolderveen. De woning werd doorzocht en er werd een geldbedrag weggenomen. Gezien het tijdstip van deze inbraak zijn er mogelijk getuigen die iets verdachts hebben gezien. Deze worden verzocht contact op te nemen met de politie in Meppel.

Op 25 september vond er een aanrijding plaats op de kruising Schuurmansweg / Kolderveensebovenboer / Nijeveensebovenboer, tussen een bromfiets en een personenauto. De automobilist zag de van rechts komende bromfietser over het hoofd. Bestuurder bromfiets werd met onbekend letsel naar het ziekenhuis overgebracht. De technische verkeersdienst stelde een onderzoek in.

Meld misdaad anoniem 0800-7000

Politieberichten'13-3