Gemeenteraadsverkiezingen

De Dorpsvereniging is geen politieke partij. Maar het is uiteraard wel van belang wat de standpunten zijn van de  politieke partijen in belangrijke kwesties voor Nijeveen. Want dat wordt meegenomen bij de onderhandelingen voor het college van Burgemeester en Wethouders en komt ook later weer op de agenda.

Daarom organiseert de Dorpsvereniging bij gemeenteraadsverkiezingen een lijsttrekkersdebat aan de vooravond van de gemeenteraadsverkiezingen. Op die avond komen tal van actuele punten aan de orde. En kunnen de verschillende partijen zich profileren. Ook is er voldoende ruimte voor vragen uit de zaal.

De bijeenkomst is geslaagd als de politiek zich voldoende heeft uitgesproken over de gestelde vragen en als de mensen in de zaal hun keus bevestigd hebben gezien of juist onderbouwd hebben kunnen wijzigen.

Centrum Plannen
Foto Albums