Knijpkattenroute 31 oktober 2015

Hoge opkomst tijdens de eerste Knijpkattenroute in Nijeveen

Zou de organisatie van de Knijpkattenroute al tevreden zijn met 50 wandelaars tijdens de Knijpkattenroute, overtrof de opkomst van dik 170 wandelaars alle verwachtingen!

De Dorpsvereniging en de Activiteiten Commissie van Dorpshuis De Schalle hadden de handen ineen geslagen voor de organisatie van de Knijpkattenroute. Ee​n route die door Nijeveen ging met op zeven punten een activiteit als toneel, muziek en verhalenvertellers.
Wandelaars konden bij het Dorpshuis een knijpkat halen samen met de route.
En bonte verzameling aan lichtjes ging door het dorp heen.
Op de adressen van een activiteit, werden de wandelaars verwelkomd met sfeervolle waxinelichtjes. Strak getimed werden de activiteiten gestart. Door de grote opkomst was er zo nu en dan een wachtrij, maar daar werd niet over gemopperd. De sfeer was zeer gemoedelijk en de reacties waren lovend. En zeer geslaagde avond voor jong en oud! Voor herhaling vatbaar.

Izakje de Vries 2016
Izakje de Vries route