Actief IN Nijeveen   -   Verenigingenmarkt in de feesttent   -   Toegang GRATIS

Op 14 maart 2013 zal er in de feesttent in Nijeveen een verenigingenmarkt worden gehouden. Bijna 30 verenigingen uit Nijeveen presenteren tijdens deze avond hun vereniging en bieden de mogelijkheid aan de bezoekers om lid te worden.

De Dorpsvereniging nodigt jong en oud uit, om op 14 maart vanaf 18.00 uur een bezoek te brengen aan Actief IN Nijeveen. Een avond met de uitstraling van een markt, waarbij je langs verschillende kramen en mooie stands kunt lopen. Doorlopend worden er demonstraties gegeven . Er is gelegenheid om gezellig een drankje te nemen aan de bar of iets te eten. Kortom, een gezellige avond Actief IN Nijeveen!

Er zijn heel veel verschillende verenigingen, die wat te bieden hebben op allerlei terreinen, zoals sport, cultuur, muziek, diverse hobby’s en goede doelen.  Het zal zeker de moeite waard zijn een kijkje te nemen om te zien wat Nijeveen allemaal te bieden heeft. Wie weet word je ge´nspireerd door verenigingen, waarvan je niet eens wist dat ze in Nijeveen actief zijn. Of je bent al een tijdje op zoek naar een vereniging voor de kinderen: neem ze mee en zoek een geschikte vereniging voor ze uit!

In de Molen van 26 februari is een kleurplaat afgedrukt, waarmee we de kinderen van Nijeveen uit willen nodigen om mee te doen aan de kleurplatenwedstrijd voor Actief IN Nijeveen. De ingekleurde kleurplaat kun je inleveren voor zaterdag
9 maart
bij de COOP in de daarvoor bestemde ton. Alle kleurplaten worden gebruikt om de feesttent tijdens de verenigingenmarkt mee te versieren. De mooiste kleurplaat zal met een prijs beloond worden! Dit wordt bekend gemaakt op donderdagavond 14 maart om 19:00u in de tent.
Zorg dat je erbij bent!     >>> PRINT de KLEURPLAAT

Actief IN Nijeveen